Grote plekken. Wel alles wat gedateerd. Water tanken (en lozen) VOOR de slagboom! Wel hele mooie fietsroutes. Voor ons was twee nachtjes wel genoeg.

EenE-met-Hymer

3 nachten verbleven vanaf 12/06/22. Zeer mooi plekje aan de rivier de Durance. Staanplaatsen groot genoeg. Niet te druk. Faciliteiten gedateerd maar zeer schoon. 20 minuten lopen naar het mooie dorpscentrum. Weinig leuke plekken om te eten. landschap prachtig. Zou graag weer gebruiken

• augustus 2021

Voor ons was deze camping een teleurstelling. onvriendelijke ontvangst: misschien omdat we in het Engels begonnen. Ik weet het niet. restaurant was gesloten.

• augustus 2021

Camping Municipal La Rochette