Plaats is een beetje onverzorgd, maar wel heel rustig. Stadje ziet er best leuk uit. Wel erg smal om door te rijden!

Reyer-Brons

Het charmante dorp is zeker een bezoek waard. De camping aire ligt in een onverzorgd recreatiegebied op korte loopafstand van het centrum. Elektriciteit betaald met token (verkocht in sommige dorpswinkels), toilet en wastafel zijn vies en werken niet (geen water), de andere diensten zijn in orde.

timwoodcock

Nog steeds prima en alles werkt. Ik kocht mijn Jeton bij de Tabak winkel. De barretjes wisten ( zogenaamd) nergens van.

• D19

Bargemon, Frankrijk