Leuke plek, goede locatie. Maar er is geen water. Klacht zonder succes. RR

Van512

Prima cp. alles hiervoor beschreven sluiten we ons bij aan. mooie omgeving. WiFi moet je wel bij de poort staan, 30 meter ervan verwijderd is het weg.. Zwembad waarschijnlijk op de camping ernaast. maar die is nu gesloten. stadje heel leuke straatjes.

Jannie-en-Joop

Toplacatie, alles prima. Wij hadden het geluk op een schaduwplek te staan. Mooie routes kunnen fietsen vanaf daar. Uitstekende Wifi. Leuke markt op maandagmorgen. Centrum op 10 minuten lopen.

Leuke plek, goede locatie. Maar er is geen water. Klacht zonder succes. RR

Aire Camping-Car Park Bedoin