• november 2023

Geweldig mooi plaatsje - parking. Direct aan de ingang van het dorpje. We stonden bijna helemaal alleen onder het waakzame oog van Statue de la Vierge foudroyée en uitzicht op Pont du Roc.

De terminal is momenteel buiten gebruik en de drempel is hoog

Ath361

Prachtige locatie aan de rand van het gezellige stadje. De slagboom staat inderdaad open, maar de betaalautomaat functioneert gewoon. De plek is dus beslist niet gratis. Wel zo netjes om te betalen.

• november 2023

De terminal is momenteel buiten gebruik en de drempel is hoog