Camping l'Argentiere

Cogolin, Var, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrijk

• mei 2022

begin mei lekker rustig 17 euro per nacht stroom 3 euro voor 6amp. Saint-Tropez op 10 km met de fiets te doen maar dat is een belevenis over de grote weg alleen het laatste stuk fietspad. camping is prima mooi zwembad

• juni 2021

Eind juni en het is hier nog redelijk rustig voldoende camper plekken. Ben het eens met voorgaande recensies. Het is wel een groot park met veel huisjes en bijbehorende activiteiten, niet helemaal ons ding. wij betaalden 36 euro met acsi korting voor 2 nachten, andere cp’s vragen rustig het dubbele

• april 2019

Begin april was het erg rustig, er waren maar twee campers en een caravan daar. Een sanitair huis stond open, de rest werd eerst schoongemaakt. We betaalden met hond 2 nachten 38 euro. Het zwembad en de winkel waren gesloten.

• mei 2022

• juni 2021