• april 2022

Een vriendelijke site met een veilig gevoel. Vlak terrein met water. Eigenaar is erg gastvrij en kan elke dag worden gezien terwijl hij met bezoekers praat. Korte wandeling naar de stad, wat een heerlijke plek is. Zeer populair fietsgebied. Uitstekend wandelen vanaf de site. Sterk aanbevolen.

• juli 2021

Zeer goede plek! Stephane de eigenaar kwam ons persoonlijk begroeten bij aankomst. Ruimte zat en rustig, fijn vertoeven onder de bomen met een aangename bries. ‘s Nachts hoor je af en toe kabaal van honden in de buurt, gelukkig slaap ik met oorstoppen😊.

• september 2020

Prima plek, veel plaats en er zijn in totaal 3 velden waar je mag staan. Eigenaar kwam langs en spreekt frans en engels. Hele vriendelijke man, kwam vertellen dat we zo lang mogen blijven als we willen.

• april 2022

• juli 2021