Camping Le Voconce

Crestet, Vaucluse, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrijk

prima camping. zeer schoon goed onderhouden sanitair. we zouden meer sterren willen geven als er is flink gesnoeid wordt. (is al heel veel jaren niet gebeurt) wil je met je camper of caravan zonder krassen thuis komen, ga er dan niet heen.

Cees1966

prima camping in mooie omgeving. voor €20,10 ben je klaar met ACSI. eenvoudige maaltijd maar oké. Vaison-le-Romain is de moeite waard om te bezoeken. De eigenaren zijn vriendelijk.

Tieti

Opzich een prima camping, maar het restaurant wordt ook als plaatselijke kroeg gebruikt en dat ging tot diep in de nacht door 03:00 met veel lawaai. Of je hebt een camping of je hebt een kroeg maar samen gaat niet. Wij zijn na een korte nacht de volgende ochtend weer vertrokken.

Camping Le Voconce