Nette camping in mooie omgeving. Redelijk druk maar voldoende sanitair. Broodjesservice. Zwembad. Restaurant is op zondag gesloten. Goede tussenstop tussen Gap en de pas naar Italië.

Johannes01

Klein, netjes terrein, vlak. Vriendelijk ontvangst. Sanitair wat verouderd maar schoon. Geen toiletpapier. Dorp Barcelonnette per fiets 8 minuten, terug langer (bergje op).

M&Montour22

Volledig eens met onderstaande aanbevelingen. Zeer goed georganiseerde camping. Omgeving is prachtig! We genoten van de kleine wandeling richting Barcelonnette via het bos.

Camping La Chaup