KnausCruise

grote drukke camping met vooral vaste huisjes. rumoerig. ook veel geluid van hydraulische vuilcontainer en doorgaande weg frejus. campers staan in rijtje aan hoofdweg naar rest camping dus veel verkeer langs.

• oktober 2022

Camping heeft een perfecte ligging om Frejus te bezoeken. Maar we waren hier begin oktober en we zijn lek gestoken door de muggen. En de camping is groot met een klein straatje voor campers, de rest zijn vaste huisjes. Niet gezellig, geen camping gevoel.

• oktober 2022

La Plage d'Argens