Direct aan doorgaande weg naar Briancon. Veel vrachtverkeer en helaas het dorpje is vergane glorie en nergens een supermarktje of bakker te vinden . Het meertje is heerlijk om te zwemmen . De staanplaatsen zijn ruim en er is genoeg schaduw wij hadden ruime keus.

• juli 2021

we kwamen in juli met de camper aan. we kozen onze locatie. Zeer mooi huis. groene en bosrijke camping. sanitair in aantal en schoon. 30 € voor 3 met elektriciteit. wij adviseren.

• juli 2020

Schone en comfortabele camping, perfect voor een duik in de nabijgelegen vijver