Enthousiast over de reacties reden we naar deze camping. Alhoewel er staat dat ze vanaf 1 april open zijn waren ze nog dicht. Het terrein aan de rivier zag er uitnodigend uit. Helaas, we zijn uitgeweken naar de camperplaats.

NettyPerfors

Geweldig! Een camping aan een mooie rivier om in af te koelen of om naar te kijken en omringd door bergen. Prachtig. Er zijn warme douches, wasbakken en dat alles voor 10-12 euro. Je kunt je melden bij de receptie (bij het toiletgebouw). Als daar niemand is komt de eigenaar tegen de avond langs.

CamperEuropa

Super parkeerplaats, schaduwrijke en zonnige plaatsen iedereen zoals hij wil.

CamperEuropa

Super parkeerplaats, schaduwrijke en zonnige plaatsen iedereen zoals hij wil.

Le Bois Des Hoches