Domicaelle123

Bedankt voor deze leuke reactie. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf in Ramatuelle.

Vandaag 30 maart 2024 bleek de cp na renovatie open. Maar...er is geen elektriciteit, ook niet in aanbouw...je grijze water kan je nu nog niet kwijt en de put voor je potje werkt ook nog niet. Het terrein ziet er netjes uit. Per 24 uur kost en 21,60 €.

monique058

Het spijt ons dat er enkele problemen waren op de heropeningsdag na de werken. We hopen dat je toch een leuke tijd hebt gehad in Ramatuelle.

het word prachtig. Zijn aan het renoveren. gaat 30 maart met Pasen open. Nu mag men gratis 100 mtr verder op de P plaats staan. 's Nachts erg stil. 50 mtr vanaf strand.

Bedankt voor je ondersteuning.

monique058

Bedankt voor je ondersteuning.

Plage de Pampelonne