zeer warm welkom, ACSI-prijs zelfs op het menu in maart, aangename en ruime plek met uitzicht op de rivier, we waardeerden de rust, dorp om te bezoeken op 15 minuten lopen, zeer goede honing bij Amie Ailée

• november 2023

Een geweldige camping, zeer rustig, ideaal om te ontspannen, zeer vriendelijke ontvangst en dichtbij Fréjus.

• november 2023

wat een leuke gezellige kleine familiecamping. We werden vriendelijk ontvangen. Het restaurant was gesloten, wat begrijpelijk is in dit jaargetijde. verder alles prima. we onthouden dit plekje 🙂

Camping Moulin des Iscles