• maart 2024

Geweldige plek, rustig, mooi uitzicht, heeft elektriciteit en water en toilet en afvalwater kan ook worden afgevoerd, meer heeft het niet nodig, het is perfect voor ons

ranco

Wij vinden het een heel mooie en stille cp. gelegen in een prachtig gebied, met een geweldig uitzicht. er zijn wandelroutes in de directe omgeving. aanrijroute...niet in het dorp LA slaan maar weg vervolgen dorp uitrijden, en je komt vanzelf op de cp.

Jannie-en-Joop

Pass d’etappe dus altijd nette camperplaatsen. prachtig uitzicht! er ontbreekt alleen een vuilnisbak.

• maart 2024

Camping-car park Saint Firmin