Globetrotter1953

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben talloze wandel- en fietsroutes direct vanaf camping La Source – de GR94 (nationale wandelroute van Frankrijk) passeert zelfs de camping!! Wij bieden al onze gasten de mogelijkheid om gemarkeerde kaarten (met veel routes) te lenen en delen graag onze kennis van de omgeving. Wij bieden vers gekookt (ter plaatse bij La Source) brood en croissants voor het gemak van onze gasten - de dichtstbijzijnde bakker bevindt zich in Aspres sur Buech, op 6 km afstand.

Camping La Source