oké voor een nacht. Vrij smal om toegang te krijgen tot uw plaats. 6A douche en sanitair ok zwembad een beetje klein voor de wereld. valse prijs 42 e cc 2 personen en 6A

Nath-et-Pierre

Rustige camping vlak aan zee. Je hoort af en toe wel treinen langs razen. Voor ons was dit niet hinderlijk. Mooie ruime plaatsen voorzien van zwart zand. Sanitair is acceptabel. Honden mogen niet op het strandje voor de camping.

Camper_Freaks

Drukke terrassen camping met kleine plaatsen. Je moet goed ter been zijn om het sanitairgebouw te bereiken.

Camping Azur Rivage