ga hier niet op zaterdagavond staan, want dan houdt de plaatselijke jeugd hier hun discofeesten met keiharde muziek die om 02.30 uur nog te horen was tot in het centrum waar wij naartoe gevlucht zijn.

leuke plaats uitzicht is weg door struiken geen wc stonden alleen

• mei 2022

Prettige overnachtingsplek, onderhoud kan beter, maar lekker rustig. Dorp heeft een bakker, pizza, kleine supermarkt. De weg vanaf het noorden was afgesloten, dus omrijden via de zuidkant.

leuke plaats uitzicht is weg door struiken geen wc stonden alleen

• mei 2022