Er zijn hier veel dingen gedaan en heel goed. De plaatsen zijn onlangs voorzien van grind en schoon. Ik heb mijn eigen toilet en douche. Goed weggooien. In de winter kan er een gebrek aan water zijn omdat het vriest. Restaurants in de buurt en perfect om te wandelen of fietsen.

• november 2023

hymerAG

Populaire plaats. Tegen de middag steeds vol. camperplaats niet onderhouden. Omgewaaide bomen blijven liggen. Service plaats zeer vuil. Grijs water loopt niet weg en blijft staan. Geeft enorme stank. Zie foto’s

• november 2023

Aire Camping-Car Park Aix les Bains