Camping New Triton

Drepano, Argolis, Griekenland

Camping New Triton

Prima camping en het kiezelstrand. Ruime plaatsen met overkapping voor de zon. Prima schoon sanitair met toilet papier en zelfs papieren handdoek. Eigen prullenbak en lichtschakelaar op de plek.

• 210 60, Drepano, Griekenland
  • € 21,00 • 1 apr. t/m 30 okt.

€ 15,00 • 23 nov. t/m 1 apr.

• CCC - Camping & Caravan Club, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

echt een hele mooie, verzorgde camping met zeer ruime plekken Alles is zeer schoon en goed onderhouden, de ontvangst is erg vriendelijk, de baas spreekt zelfs Duits. Een prima startpunt voor tochten naar Nafplio Epidauros Mycene…. Zwemmen en relaxen kan hier ook perfect Wij komen zeker terug

• augustus 2021

heel erg vriendelijk personeel en zeer schone faciliteit. grote en schaduwrijke plaatsen met afvalservice en persoonlijke elektrische aansluiting. kiezelstrand aan de voorkant. prijs 2 personen met stroom 25 euro. sterk aanbevolen

• november 2020

De plaatsen vooraan zijn mooi, achterin wat meer schaduw. U hoeft alleen maar de straat over te steken om bij de zee te komen. De eigenaren zijn erg aardig, ze worden door een familie gerund. Overigens is de olijfolie uitstekend. Ik kom elk jaar bijna een week. ik voel me een deel van het gezin.

• Stroom (unknownA)

• augustus 2021

• november 2020

stoupa20

• € 21,00 • 1 apr. t/m 30 okt.

€ 15,00 • 23 nov. t/m 1 apr.

• Stroom (unknownA)

• Jachthaven in de buurt