Met heel veel plezier hier 2 dagen gestaan het sanitair gebeuren prima in orde zwembad VOL met water🤣 de plekken zijn prima in orde de stroomaansluitingen echt Grieks en het werkt geen uitval gehad. Bezoek aan de kloosters met de bus heen en wandelend terug naar de camping geweldig.

Marco1

Misschien hebben vorige gasten niet goed gekeken, maar wij stonden links achteraan en daar was niets mis met de plaatsen. Sanitair was ok. Geen WiFi op de plaats en receptie niet uitnodigend. Zwembad nog steeds leeg.

Camping Vrachos Kastraki