Foinikounta, Messenië, Griekenland

Camping Thines

Mooie rustige camping op het strand. Zeer mooie eigenaar, zeer goede gratis WIFI-verbinding. Finikounda loopafstand.

• Foinikounta, Griekenland

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

op zich prima kleinschalige camping. zie vorige reacties. restaurant op de camping nu vrijdag en dinsdag open. erg goed eten. WiFi echter zeer matig.

• juli 2021

Wij zijn meerdere malen op camping Thines geweest en waren ook dit jaar weer aangenaam verrast dat er verbeteringen zijn aangebracht in de sanitaire ruimte. Theo de baas doet erg zijn best dat alle gasten zich op hun gemak voelen, wat tot uiting komt in het aantal vaste gasten. We zullen terugkomen.

• mei 2021

Prima camping. Wij hebben er 5 nachten gestaan. Geschikt voor lengtes tot max 7-8 meter. Eind april begin mei erg rustig en daar houden wij van. Santair 100% in orde. Direct aan strand. Aardige ontvangst. Aanbevolen! Wasmachine € 3,-

• juli 2021

• mei 2021