Kreeg via een mail horen dat alles nog gesloten was, maar dat we evengoed ergens konden gaan staan. Toilet en douche (heerlijk warm) was open. Wat een topplek en enorme grote grasvelden waaruit je kon kiezen. Waar vind je dit nog!!

Henk-van-Kessel

Vandaag 14 maart gesloten. Ook het restaurant. Toen we zeiden zelfvoorzienend te zijn en alleen wilden slapen, mochten we toch blijven en hoefden niets te betalen. Mooie omgeving maar over de voorzieningen dus niets te melden.

Han&Michel

Een prachtige camping met splinternieuw sanitair, eentje om in te lijsten. Dagelijks vinden er paardenshows plaats. De toeristenbussen komen er speciaal voor aangereden. Voer de coördinaten in en je komt rechtstreeks bij de camping. Tarief €20 incl elektra en €16 excl elektra

New Tanyacsarda