De camping ligt in een rustige en saaie omgeving. Sanitair erg verouderd de douche met een douchegordijn. Afgelopen week overnacht 30,00 per nacht wij vonden het veelste duur.

CarthagoJaap

Erg mooie plek. De eigenaar is zelf Duits, dus je hebt geen probleem met de taal. Het toilet en de douches zijn heel erg schoon, we zullen zeker terugkomen. Ik kan het aanbevelen

• oktober 2021

heerlijke plek. simpel maar alles aanwezig. erg leuke beheerders. vooral veel Duitsers hier. maar gezellig met z’n allen een drankje doen. verder is de omgeving echt om er op uit te gaan. ik zeg doen

• oktober 2021

H&R Mobilcamping Balatonsüd