Westlodge Hotel

Bantry, County Cork, Ierland

Westlodge Hotel

rustige privé-parking met faciliteiten op het terrein van het hotel - gebruik GPS-coordinaten - bij aankomst contact opnemen met receptie - centrum 4km

• N71

Bantry, Ierland

• oktober 2019

Bij het hotel doorrijden naar achteren en je komt op een speciale plek voor campers. De doorgang is redelijk smal, maar wel een ruime parking. Gebruik van de hotelfaciliteiten is mogelijk, maar je betaalt er fiks voor. Personeel niet erg behulpzaam.

• juli 2019

Grind hardcore tuin in het prachtig onderhouden hotelterrein. Mooi en rustig en voelde me 's nachts veilig. Er is een mooie wandeling door het terrein naar de stad die ongeveer 20 minuten duurt. We brachten er twee nachten door en er was elke avond muziek in de hotelbar

• juni 2019

Als men niet weet dat men bij de receptie navraag moet doen, dan vind je de camperplaats niet er staan geen borden die verwijzen naar een camperplaats. dus wij hebben hem ook niet gevonden.

Stefanus

Deze locatie heeft 3 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• oktober 2019

• juli 2019

• juni 2019

Stefanus

Deze locatie heeft 3 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Verhard