Mooie parkeerplaats, direct aan de haven. Rustig. Het treinstation ligt vlakbij, ideaal om met de trein naar Cork te reizen. Plaats ook op loopafstand. Deze vond ik niet zo leuk omdat er veel leegstand was. Elektriciteit zou leuk geweest zijn, maar voor € 10 een duidelijke aanbeveling voor de plek

abcbouma

Fantastische plek, mooi uitzicht op voorbijvarende schepen en Cobh en treinstation naar Cork op loopafstand. Water innemen en lozen gratis, voor €10 per 24 uur, geen elektra. Max 48 uur en hier mag wat mij betreft wel controle op zijn, want deze plek is erg in trek.

• Whitepoint Moorings

Cobh, Ierland