Five Foot Way Car Park

Cobh, County Cork, Ierland

• juli 2024

prachtige camperplaats. Alles wat je nodig hebt aanwezig. Prachtig plekje om door te wandelen. levedig dorpje als er een cruiseschip aan de pier ligt. Met de trein naar Cork. Prima te doen. we hebben hier 2 nachten gestaan. Prachtig in 1 woord gezegd

• juni 2024

Mooie parkeerplaats, direct aan de haven. Rustig. Het treinstation ligt vlakbij, ideaal om met de trein naar Cork te reizen. Plaats ook op loopafstand. Deze vond ik niet zo leuk omdat er veel leegstand was. Elektriciteit zou leuk geweest zijn, maar voor € 10 een duidelijke aanbeveling voor de plek

• juli 2024

• juni 2024