• december 2023

ramp - blijf hier niet. jongeren kwamen onze camper tegen en maakten onze nacht tot een hel. we brachten de volgende nacht door in Charles Fort en was perfect

• december 2022

Verbleven in 22 november, geen problemen, gemakkelijk ruimte gevonden, geen voorzieningen, goede centrale locatie

• februari 2020

Parkeren langs de straat, die overdag druk is, maar het wordt 's avonds erg rustig. Geen verwijdering en levering beschikbaar, toch 8 punten, omdat een zeer mooie kleine stad in 10 minuten kan worden bereikt. Zeer de moeite waard.

• december 2023

• december 2022