een prachtig aangelegde camping met een fantastisch uitzicht. vriendelijke ontvangst. sanitair goed en schoon. alleen……..de pomp/motor van het eco systeem is 24/7 vreselijk irritant. probeer zo ver mogelijk hiervan weg te staan. wij stonden op V1 en het was niet te doen.

Wim-Lenie

Prachtig gelegen camping met mooi uitzicht. Strand nabij. Nette en schone wc en douche. Wel van te voren boodschappen doen!

• maart 2022

2 nachten geboekt, nog 2 nachten geboekt. Absoluut fantastisch, schoon en netjes. Geweldig voor honden en toegang tot een prachtig strand, meerdere afgelegen stranden en wandelingen, denk dat we teleurgesteld zullen zijn met een andere site nu we hier zijn geweest.

• maart 2022

Rosguill Holiday Park