De plaatsen zijn prima, maar de camping is wel een rommeltje. Wij betaalden €17,00 voor 2 personen en een camper voor 1 nacht

• mei 2022

Het is omdat wij niet verder wilden rijden en dus voor een nacht plek moesten hebben. Alleen water en stroom die steeds uit viel. Erg vervallen.

• augustus 2021

Eenvoudige schone, nette camping met lage tarieven (24 euro: 2 personen + camper + stroom). Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes op de Maiella. Het historische centrum van de stad is ook interessant en verdient een bezoek.

• mei 2022

• augustus 2021