met tegenzin, maar één ster is meer dan genoeg

MClouis671

Eencoudige camping, oud maar schoon sanitair. Goede uitvalsbasis voor een fietstocht over de via verde. Zeer aan te bevelen. Houd er wel rekening mee dat op de fiets vanaf de camping het op gewone fietsen (die hebben wij) het heel zwaar is (veel klimmen).

LydiaPeterontour2022

ik heb eet niet waar anderen het over hebben. Je rijdt er zo naartoe. Geen ingewikkelde route. Zowel via coördinaten als via de route. Fluitje van een cent. Een erg leuke plek. Je kan hier goed fietsen langs de kust via de Via Verde. Kortom een plek om te onthouden.

met tegenzin, maar één ster is meer dan genoeg

Camping Torre Mucchia