• oktober 2022

• maart 2022

Vriendelijke beheerder en alle ruimte, want we stonden alleen. De toiletten waren open en douches gesloten (ivm winter). Wij betaalden €20 per nacht, ons werd gezegd dat de informatie op CamperContact nog niet was bijgewerkt. Centrum op max. 3 km.

• augustus 2021

Rustige plek. Schaduwplek is beperkt tot een kant van de camping. Prima plek om te wandelen. Vlak bij de kabelbaan. Berenwatch met WildlifeAdventures is een aanrader. Stadje is op stapafstand (nog geen 3 km).

• oktober 2022

• maart 2022