• juni 2021

Groene camping omgeven door bergen. De diensten zijn zeer schoon en ter beschikking van de gasten zijn er barbecues en schaduwrijke tafels. We hebben geen problemen ondervonden met blaffende honden, noch met lage spanning van de stroom.

• augustus 2020

Ik bevestig dat honden de hele nacht blaffen. Bovendien is de stroomspanning te laag om de koelkast op elektrische stroom te laten werken. Moltro ver van het centrum en slechts gedeeltelijk met trottoir. Het kon beter.

• juli 2020

Met 1 woord verschrikkelijk! De hele nacht wakker gehouden door blaffende en vechtende wilde honden... Voor ons nooit meer.

• juni 2021

• augustus 2020