• mei 2022

waarschijnlijk zijn we te vroeg, mag ik hopen, maar het is zeer slecht gesteld hier qua hygiëne.. sanitaire voorzieningen smerig en ook nog eens koud douche/afwaswater..en dat voor 23 euro! ben echt geen zeikerd maar dit was bar! morgen gauw weg!

• mei 2022

Eind mei, het is open en dat scheelt. Maar het is vies, oud en schoonmaken is word (nog)niet bijgehouden. Hurktoiletten. je kan onder de bomen staan (beestjes) of in de zon. OK voor 1 nacht op doorreis!

• augustus 2021

Mooie kleine camping en CP plaatsen. Vriendelijk beheer, sanitair matig. Restaurant is oke en de zee om 100 mtr afstand. Mooi vrij kiezelstranden en prachtig fietsmogelijkheid over oude spoorbaan. Leuke restaurants in omgeving.

• augustus 2021

Camping La Foce