mooie, ruime plaatsen met netjes sanitair. gratis met busje naar stad. zeker een aanrader.

campertje21

camping oke, geen camping winkel aanwezig dus alvorens je er heen gaat zorg dat je voor zien bent . shuttlebus naar gallipoli aanwezig alleen deze man spreekt geen Engels. kreeg nog een verwijt dat wij geen Italiaans spraken. maar goed we zijn heen en weer gebracht

grift003

Rustige, schone en goed onderhouden plek net buiten Gallipoli, met de pendeldienst naar het centrum en de stranden, is de vakantie een echte ontspanning. Vriendelijke en behulpzame eigenaar.

• Via Contrada Li Monaci

73014, Gallipoli, Italië