• mei 2020

Parkeerplaats is op een onaantrekkelijk oud betonnen sportveld. V / E mogelijk. De toegangsweg is onverhard. De eigenaresse is erg vriendelijk.

• mei 2019

Wij werden op een verlopen tennisveld geplaatst. CP ziet er een beetje triest uit...Wij zijn doorgereden naar CP in Troia.

• augustus 2018

Wat een leuke CP! Buitengewoon aardige mensen die een masserie runnen met de nodige educatie voor met name jeugdigen. Aangename regionale producten tegen een eveneens aangename prijs. De voorzieningen zijn dik in orde; de camper staat ook prettig op een betonnen speelveld.

• mei 2020

• mei 2019