• september 2021

12 september...alles gesloten. We mochten toch hier staan voor €10. Aardige beheerder.

• juli 2019

Zeer vriendelijke, actieve operator (heeft ons extra de restaurantkeuken geopend en zeer goed gekookt. Was begin juni nog in diepe slaap, dus ook voor 8m Womo goed om in te rijden. Schaduwhoog genoeg voor ongeveer 3,5m nog steeds geen interferentie van luide muziek de buurt

• juni 2016

Plaats om absoluut te vermijden, achtergrondmuziek is ondraaglijk tot 04:00 in de morgen.

• september 2021

• juli 2019