• mei 2021

Eind mei gesloten - maakt een verwaarloosde indruk

• januari 2018

Goede plek voor het parkeren, de prijs is inclusief het strand service. Noisy soorten in het gebied dicht bij het strandbad

• augustus 2017

Is het €25,00 per dag, ik alleen niet 6 uur staan stevige de houder om de moed om te proberen van €20,0, gewoon om u te houden bijgewerkt. Helaas het is de waarheid, de dame doet een beetje als hij bevalt op prijs 6 uur overstap €20,00 een beetje lijkt veel.

• mei 2021

Eind mei gesloten - maakt een verwaarloosde indruk