• april 2022

• maart 2019

Bij een begraafplaats die redelijk druk wordt bezocht. We zijn een beetje aan de zijkant gaan staan. Rustige nacht. We waren de enige camper. Nardo centro storico is goed lopend te bezoeken en de moeite waard bij lamplicht. Lekker en goedkoop gegeten bij Antica Trattoria Salandra.

• september 2018

16.09.2018 - Nardo er en P-plads uden faciliteter men der er et godt underlag og den er ren. Politiet påtalte at vi ikke måtte have en stol uden for døren 😉 da det er ved en kirkegård (ha ha kan vel ikke genere beboerne der)

• april 2022

• maart 2019