Leuke plek vlakbij de zee shuttle naar Peschici prijs 20€ heel juni

• augustus 2019

Eind juli aankomst 23u, nog vriendelijk ontvangen. Pal aan het strand, ideaal om stadje te bezoeken. Sanitair armoedig, maar water en EL dus hadden niet echt nodig. Plaatsen voldoende ruim.

• september 2018

prima plasts oude sani, vriendelijke mensen. wij betaalden per nacht 18 euro sept 2018. via strand naar stadje veel trappen maar moeite waard, volgens mij mooier dan Vieste. 50 meter naar het strand wasmachine 5 euro. smalle toegangsweg maar goed te doen

Leuke plek vlakbij de zee shuttle naar Peschici prijs 20€ heel juni

• augustus 2019