We geven deze plek 5 sterren, personeel vriendelijk, Plaats goed onderhouden en schoon, Zee en strand geweldig, Je voelt je hier gewoon op je gemak. Peter en Bärbel

pr123

Zeer nette, verzorgde plek, direct aan het zandstrand. Voor Italië: grote parkeerplaatsen onder bomen. We voelden ons zeer comfortabel.

mueslifisch2

Wij zijn het eens met alle goede recensies! Ook van ons 5 sterren! Perfecte camping, heel aardig en behulpzaam personeel, de plek...een paradijs. Grote lof voor het hele team! Wij komen graag terug...

Camping Euro 92