• mei 2022

Vandaag, 23 mei 2022 is deze plek gesloten. Niemand aanwezig.

• oktober 2020

De locatie zou tot 15 okt open zijn, maar vandaag bij aankomst bleek deze toch gesloten te zijn. Ook als je de route aan klikt op de site van campercontact kom je in San Nicandro Arganico ongeveer 50 km van Pischine vandaan uit.

• juli 2020

Kleine rustruimte op gemengd grind uitgerust met alle essentiële diensten, beleefd en zeer behulpzaam personeel, warme douches bij de prijs inbegrepen. Ik raad het aan voor rust en schaduw

• mei 2022

Vandaag, 23 mei 2022 is deze plek gesloten. Niemand aanwezig.

• oktober 2020

• juli 2020