• februari 2020

GeZellig stadje goed voor overnachting hebben daar ook onze gas fles laten vullen .geweldige mensen spreken goed Duits .

• juni 2018

pössl16 we wilden hier eind mei naartoe gaan, op de aangegeven coördinaten is een supermarktparkeerterrein

• november 2015

Gemengde parkeerplaats in de stad, met een aantal om uit te kiezen. Buiten het seizoen zijn er ook parkeerplaatsen in de haven of bij het strand. Lange promenade gewoon perfect om te wandelen en het oude centrum van de stad met een goed aanbod van winkels.

• februari 2020

• juni 2018