Vriendelijke telefoniste, praktische voorziening, alles wat belangrijk is aanwezig.

• oktober 2022

Prachtige groene omgeving, in een rustige omgeving op slechts enkele fietsminuten van het centrum en het strand. Op aanvraag pendeldienst naar Paestum

• juli 2021

Nee! De cagnotto van de gratis beheerders, zorgde ervoor dat ik een meter van de camper af moest. Een andere vrije hond van een Camperista achtervolgt me op een scooter.. Vliegt eindeloos! Geur van schapen en kippen in het aangrenzende veld! De prijs is ook 22 €

• oktober 2022

• juli 2021