De onvriendelijke telefoniste die we tegenkwamen op onze lange reis door Italië. Op parkeerplaats Acienda Agricola Parco Natuale fondi di Baia, 6 km verderop, ervaar je precies het tegenovergestelde.

hdpack

uitstekende plek voor een bezoek aan Napels of vertrek naar Giglio beheerder erg behulpzaam schoon en netjes erg rustig

• april 2023

Zeer goede campersite voor een bezoek aan Napels. wij kregen het advies om naar het verste van de 2 trein stations te lopen. Hier heb je een directe verbinding naar Napels voor €2,40 pp enkele reis. Grote plekken en prettige ontvangst.

• april 2023

Castagnaro Parking