wij waren hier op 29 en 30 april op doorreis naar Griekenland maar wat een verademing ik kan me alleen maar aansluiten bij al die positieve reviews dit soort camper plaats verdient echt het allerbeste

Knaus1960

nog nooit zo’n mooie camper plaats gezien! ruime plaatsen, geweldig uitzicht over de bergen in de verte, heel schoon sanitair ( douche en toilet) met alles erop en eraan, op iedere plaats een eigen keukentje, zelf een Buitendouche! aardige eigenaar. heel stil en rustig!

Camperenzo

Azienda Agricola Rizzo Giuseppe "La tranquillità di Chicchirinella"