• augustus 2021

Wij vonden de plaats zelfs te vies om te overnachten. Misschien hebben ze meer verstand van golfen.

• juli 2021

niets werkt.... er is geen water voor de afvoerspoeling als je de nautische afvoer hebt, afvoer bijna verstopt.... proficiat aan het bestuur. ook de andere camperplaatsen in Argenta hebben geen rioolafvoer. Goede burgemeester

• september 2018

CP zit pal aan de doorgaande weg. Niet echt geschikt om te overnachten dus. Verder ook niets in de buurt behalve een golfbaan. Slagbomen zijn inmiddels verwijderd. Wij kwamen er toevallig langs en zijn even gestopt om koffie te drinken.

• augustus 2021

• juli 2021