• januari 2022

Voor een korte stop om het centrum van Carpi te bezoeken zou ik zeggen dat het prima is. Centrum ongeveer 300 MT. Parkeergelegenheid niet al te geschikt voor lange voertuigen

• november 2018

Desolate parkeerplaats tussen begraafplaats en drukke hoofdweg. Hier zetten de inwoners hun RVs uit. Dichtbij het oude centrum. Als startpunt voor een sightseeing geschikt. Het is beter om op het veld bij het zwembad te blijven.

• februari 2011

Leek me een ongeschikte plek. Drukke parkeerplaats. Er is een kraan in het park en er zijn openbare toiletten

• januari 2022

• november 2018