• december 2019

Rustige en gratis schone plek! .. zeker geen stroming en afvoeren ... maar de plaats kan binnen een paar uur worden bezocht, dus dit is allemaal niet nodig! Ps: aanwezig wc

• april 2019

Wij waren hier op 23 april. Prima plek op mix parking naast een bijzondere begraafplaats. Deze ligt op gelijke hoogte met het oude stadje. Binnen 5 minuten sta je middenin het oude centrum. Openbaar toilet aanwezig.

• april 2019

gemengd parkeren zonder diensten. er is een fontein en openbare baden in goede staat. korte wandeling en je bent in het centrum. we stopten een paar uur in orde.

• december 2019

• Via Pontenuovo