• mei 2019

1,50 uur of € 4/12 uur. Dichtbij het centrum maar verder is het een parkeerplaats zonder schaduw en zonder voorzieningen en met de verkeersregelaars die graag boetes willen betalen voor het parkeren is verlopen!

• augustus 2016

Wij waren hier op 15-08-2016. Geen enkele camper! Blijkt dat bijna alle campers op gemeentelijke parkeerplaats aan noordzijde van Cattolica staan. Ruime parking verhard/gras. Kosten 10€ zonder service. Mogelijkheid tot camperservice voor 5€ bij naastgelegen parking voor touringcar. Strand 250 meter.

• april 2016

Wij hebben hier op 30 maart 2016 overnacht. Een grote parkeerplaats zonder voorzieningen. We waren de enige camper, maar voelden ons hier veilig.

• mei 2019

• augustus 2016