prima plek, net sanitair. het oudere sanitair is ruimer dan het nieuwe, nog veel Franse toiletten. heerlijke broodjes te krijgen. mooi uitzicht, koele nacht door de hoogte. op onze route door de Appenijnen een prima stop.

Hans&Miranda

Aangenaam verrast door deze plek. We hadden gekozen voor een plaats met panaroma view en ondanks het regenachtige weer hadden we een prachtig uitzicht. Heerlijk gegeten in het restaurantje waar we vriendelijk onthaald werden. Camping zelf zag er leuk uit.

• mei 2022

• mei 2022