Het genoemde restaurant is gesloopt. Het is nu een kale parkeerplaats met enkele vaste bewoners met campers die volgens mij niet meer kunnen rijden. De serviceplaats is er nog en functioneert. Maar het is aan te raden hier geen water in te nemen, de kraan zit boven de afvoerput voor het toilet.

• mei 2020

Serviceplaats voor campers met laden en lossen op een enorm plein waar u tijdelijk kunt stoppen. Je kunt niet overnachten. Ik zet genoeg kantoor omdat het gratis is, ook al, toen wij er waren, weinig zorg.

• oktober 2018

Functionele afvoer. Gratis drinkwater. Verlicht en toegankelijk 24/7